Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias
Grao en Ciencias Ambientais
 Materias
  Modelos matemáticos aplicados
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Explicar a diferenza entre campo escalar e campo vectorial.
saber
A2
Definir os operadores gradiente, diverxencia e rotacional en coordenadas cartesianas
saber
A2
Relacionar os conceptos anteriores con campos solenoidais e irrotacionais
saber
A2
Definir os operadores laplaciano e bilaplaciano.
saber
A2
Enunciar as propiedades e as relacións entre estes operadores. Aplicar formalmente estas propiedades.
saber
saber facer
A2
B6
Enunciar as expresións destes operadores en coordenadas cilíndricas e esféricas
saber
A2
Enunciar a integral de curva e aplicala
saber
saber facer
A2
B6
Enunciar a integral de superficie e aplicala
saber
saber facer
A2
B6
Enunciar os teoremas de Green, Stokes e Gauss
saber
A2
Aplicar os teoremas de Green, Stokes e Gauss na resolución de exercicios
saber facer
B6
B21
Definir unha serie de Fourier
saber
A2
Enunciar as propiedades de periodicidade e ortogonalidade. Aplicar formalmente estas propiedades
saber
saber facer
A2
B6
Explicar a diferenza entre funcións pares e impares, enunciar as súas propiedades e calcular a súa serie de Fourier.
saber
A2
Enunciar o concepto de converxencia dunha serie de Fourier
saber
A2
Obter a serie de Fourier de funcións sinxelas
saber facer
B6
Definir autovalor e autovector asociado a unha matriz
saber
A2
Describir as propiedades básicas de autovalores e autovectores
saber
A2
Calcular os autovalores e autovectores dunha matriz aplicando as distintas propiedades
saber facer
B6
B21
Definir e describir os distintos tipos de elementos de combinatoria
saber
A2
Aplicar os distintos tipos de elementos de combinatoria á resolución de exercicios
saber facer
B6
B21
Definir un suceso, os distintos tipos de sucesos e a probabilidade dun suceso
saber
A2
Calcular a probabilidade de distintos tipos de sucesos
saber facer
B6
B21
Describir algúns modelos matemáticos na natureza
saber
A2
Definir un modelo continuo e un modelo discreto
saber
A2
Ante una población dinámica, o alumno debe ser capaz de elexir o modelo matemático que mellor a describa e analizar a súa evolución
saber
saber facer
A2
A3
B6
B21
Definir o modelo de Leslie
saber
A2
Aplicar o modelo de Leslie
saber facer
B6
B21
Distinguir os modelos de estado e aplicalos
saber
saber facer
A2
A3
B6
B21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000