Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Explicar a diferenza entre campo escalar e campo vectorial. |
|
A2
|
|
Definir os operadores gradiente, diverxencia e rotacional en coordenadas cartesianas |
|
A2
|
|
Relacionar os conceptos anteriores con campos solenoidais e irrotacionais |
|
A2
|
|
Definir os operadores laplaciano e bilaplaciano. |
|
A2
|
|
Enunciar as propiedades e as relacións entre estes operadores. Aplicar formalmente estas propiedades. |
|
A2
|
B6
|
Enunciar as expresións destes operadores en coordenadas cilíndricas e esféricas |
|
A2
|
|
Enunciar a integral de curva e aplicala |
|
A2
|
B6
|
Enunciar a integral de superficie e aplicala |
|
A2
|
B6
|
Enunciar os teoremas de Green, Stokes e Gauss |
|
A2
|
|
Aplicar os teoremas de Green, Stokes e Gauss na resolución de exercicios |
|
|
B6 B21
|
Definir unha serie de Fourier |
|
A2
|
|
Enunciar as propiedades de periodicidade e ortogonalidade. Aplicar formalmente estas propiedades
|
|
A2
|
B6
|
Explicar a diferenza entre funcións pares e impares, enunciar as súas propiedades e calcular a súa serie de Fourier. |
|
A2
|
|
Enunciar o concepto de converxencia dunha serie de Fourier |
|
A2
|
|
Obter a serie de Fourier de funcións sinxelas |
|
|
B6
|
Definir autovalor e autovector asociado a unha matriz |
|
A2
|
|
Describir as propiedades básicas de autovalores e autovectores |
|
A2
|
|
Calcular os autovalores e autovectores dunha matriz aplicando as distintas propiedades |
|
|
B6 B21
|
Definir e describir os distintos tipos de elementos de combinatoria |
|
A2
|
|
Aplicar os distintos tipos de elementos de combinatoria á resolución de exercicios |
|
|
B6 B21
|
Definir un suceso, os distintos tipos de sucesos e a probabilidade dun suceso |
|
A2
|
|
Calcular a probabilidade de distintos tipos de sucesos |
|
|
B6 B21
|
Describir algúns modelos matemáticos na natureza |
|
A2
|
|
Definir un modelo continuo e un modelo discreto |
|
A2
|
|
Ante una población dinámica, o alumno debe ser capaz de elexir o modelo matemático que mellor a describa e analizar a súa evolución |
|
A2 A3
|
B6 B21
|
Definir o modelo de Leslie |
|
A2
|
|
Aplicar o modelo de Leslie |
|
|
B6 B21
|
Distinguir os modelos de estado e aplicalos |
|
A2 A3
|
B6 B21
|