Guia docente 2023_24
Facultad de Ciencias
Grao en Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos
 Materias
  Toxicoloxía alimentaria
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===

* Metodoloxías docentes que se manteñen
As metodoloxías de ensino serán as mesmas no tres escenarios, xa que foron deseñadas para facilitar unha transferencia fluída dun escenario 100% presencial a outro 100% remoto. En calquera caso, a única diferenza refírese ao espazo no que a actividade levará a cabo. No posible escenario de ensino mixto ou semipresencial, as metodoloxías realizaranse de modo semipresencial ou virtual. Doutra banda, no escenario de aprendizaxe a distancia, as metodoloxías planificadas adaptaranse a un modo de execución virtual.

* Metodoloxías docentes que se modifican
A dinámica de calquera metodoloxía de ensino non se modifica, excepto, como se indicou na sección anterior, un modo de execución, presencial e virtual (en caso dun escenario mixto); e exclusivamente virtual (no caso dun escenario remoto).

* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (tutorías)
No escenario potencial do ensino a tempo parcial, as sesións de *tutoría poden levar a cabo en persoa e/ou na oficina virtual, baixo a modalidade de acordo previo e no horario que estableza. No caso dun escenario docente
no modo a distancia, a tutoría levará a cabo só polos medios telemáticos mencionados.

* Modificacións (si proceden) dos contidos a impartir
Non hai cambios no contido a ensinar.

* Bibliografía adicional para facilitar o auto-aprendizaxe
Proporcionarase bibliografía adicional ao longo do desenvolvemento da materia.

* Outras modificacións
Ferramentas para o ensino virtual. No escenario de ensino semipresencial, ademais da docencia presencial nas aulas, a actividade docente virtual impartirase a través do Campus Integra e o uso da plataforma de teledocencia Faitic como reforzo, e sen prexuízo de tomar outras medidas para garantir a accesibilidade de estudantes aos contidos docentes. No escenario do ensino a distancia, a actividade docente realizarase exclusivamente de forma virtual.

=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
En cuanto á evaluación, modifícase a distribución das porcentaxes en caso de que o alumno non dispoña dos medios informáticos necesarios para asistir ás clases virtuais. Neste caso, o 5% destinado á asistencia ás leccións maxistrais (neste escenario, clases telemáticas) se sumará á porcentaxe do exame de preguntas obxetivas, pasando a supoñer o 70% da calificación final. Respecto aos criterios de evaluación restantes, non hai cambios na guía de enseñanza ordinaria.


* Probas xa realizadas


* Probas pendentes que se manteñen
Todas as probas propostas na guía de ensino para as próximas convocatorias, permanecen en calquera do tres modalidades de ensino previstas: presencial, mixta e a distancia, para o ano académico 2021-22. Os criterios de avaliación, así como a súa *ponderación na cualificación final mantense, tanto para os estudantes asistentes como para os que non asisten. Os procedementos e tipoloxía das probas de avaliación, non cambian no seu contido, senón no modo de execución, no caso dos dous posibles escenarios de ensino extraordinario previstos. Deste xeito, en caso de estar nunha situación de ensino mixto ou semipresencial, as probas de avaliación poderanse organizar en persoa, dependendo de instalacións e medios dispoñibles. Si non fose posible facelo en persoa, combinaríase a modalidade presencial coa virtual ou se realizaría exclusivamente de forma virtual.
Si a situación é a de aprendizaxe a distancia, todas as probas de avaliación realizaranse de forma virtual.

* Probas que se modifican
Para o ano académico 2021-2022, non hai cambios nas probas de avaliación, a excepción do método de avaliación: semipresencial ou virtual, dependendo do escenario sanitario no que leve a cabo a docencia.

* Novas probas
Non se planean novas probas de avaliación.

* Información adicional
Non se planean.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000