Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Ser capaz, no ámbito da enfermaría, de prestar unha atención sanitaria técnica e profesional adecuada ás necesidades de saúde das persoas que atenden, de acordo co estado de desenvolvemento dos coñecementos científicos de cada momento e con nivelis de calidade e seguridade que se establecen nas normas legais e deontolóxicas aplicables. |
B2 |
Saber planificar e prestar coidados de enfermaría dirixidos ás persoas, familias ou grupos, orientados aos resultados na saúde, evaluando o seu impacto, a través das guías de práctica clínica e asistencial, que describen os procesos polos cales se diagnostica e trata o cuida un problema de saude |
B3 |
Saber aplicar os fundamentos e principios técnicos e metodolóxicos da enfermaría |
B5 |
Deseñar sistemas de coidados dirixidos ás persoas, familia ou grupos, avaliando o seu impacto e establecendo as modificacións oportunas |
B6 |
Aplicar as intervencións da enfermaría na evidencia científica e nos medios dispoñibles |
B7 |
Saber comprender, sen prexuizos, ás persoas, considerando os seus aspectos físicos, psicolóxicos e sociais, cómo individuos autónomos e independentes, asegurando o respecto as suas opinións, crenzas e valores, ademáis de garantir o dereito á intimidade, a través da confidencialidade e o segredo profesional |
B9 |
Fomentar estilos de vida saudables e o autocoidado, sostendo o mantemento de condutas preventivas e terapéuticas |
B11 |
Saber establecer unha comunicación eficaz cos pacientes, familias, grupos sociais e compañeiros. Fomentar a formación e información para a saúde |
B14 |
Establecer mecanismos de avaliación, considerando os aspectos científico-técnicos e de calidade |
B15 |
Ser capaz de traballar coa equipa de profesionales como unidade básica na que se estruturan de forma uni ou multidisciplinar e interdisciplinar os profesionais e demáis persoal das organizacións asistenciais |
B18 |
Aplicar estratexias para adoitar medidas de confortabilidade e atención dos síntomas, dirixidas ao paciente e familia, na aplicación de coidados paliativos que contribuan a aliviar a situación dos pacientes en situacións de enfermidad e avanzada e/ou terminal |
C8 |
Aplicar as tecnoloxías e sistemas de información e comunicacion en os coidados de saúde |
C41 |
Comprender os cambios asociados ao proceso de envellecer e a súa repercusión na saúde |
C42 |
Identificar as modificacións estruturais, funcionais, psicolóxicas e de formas de vida asociadas ao proceso de envellecer |
C43 |
Coñecer os problemas de saúde máis frecuentes nas persoas maiores |
C52 |
Coñecer os coidados paliativos e control da dor para prestar coidados que alivien a situación dos pacientes en situación de enfermidade avanzada e/ou terminal |
D1 |
Capacidade de analise e sintese |
D2 |
Capacidade de organizacion e planificación |
D3 |
Capacidade de xestion de la informacion |
D4 |
Resolución de problemas y toma de decisiones |
D5 |
Traballo en equipo, multidisciplinar y multilingue |
D6 |
Habilidades nas relacions interpersoais |
D7 |
Razoamento critico |
D8 |
Aprendizaxe autonomo |
D9 |
Adaptación a novas situacións. Iniciativa e espiritu emprendedor. Creatividade |
D10 |
Motivación pola calidade |
D11 |
Sensibilidade cara a temas ambientais |