Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B12 |
Aplicar o código ético e deontolóxico da enfermaría española, comprendendo as implicaciones éticas da saúde nun contexto mundial en transformación |
B13 |
Aplicar os principios da financiación sanitaria e sociosanitaria e utilizar adecuadamente os recursos dispoñibles |
B15 |
Ser capaz de traballar coa equipa de profesionales como unidade básica na que se estruturan de forma uni ou multidisciplinar e interdisciplinar os profesionais e demáis persoal das organizacións asistenciais |
C45 |
Coñecer o Sistema Sanitario Español |
C46 |
Identificar as características da función directiva dos servizos de enfermaría e a xestión de coidados |
C47 |
Coñecer e ser capaz de aplicar as técnicas de dirección de grupos |
C48 |
Coñecer a lexislación aplicable e o Código Ético e Deontolóxico da enfermaría española, inspirado no Código Europeo de Ética e Deontoloxía de Enfermaría |
D1 |
Capacidade de analise e sintese |
D2 |
Capacidade de organizacion e planificación |
D3 |
Capacidade de xestion de la informacion |
D4 |
Resolución de problemas y toma de decisiones |
D5 |
Traballo en equipo, multidisciplinar y multilingue |
D6 |
Habilidades nas relacions interpersoais |
D7 |
Razoamento critico |
D8 |
Aprendizaxe autonomo |
D9 |
Adaptación a novas situacións. Iniciativa e espiritu emprendedor. Creatividade |
D10 |
Motivación pola calidade |
D11 |
Sensibilidade cara a temas ambientais |