1.-Profundar en destrezas propias da aprendizaxe histórica, entre as que destacan: localización dos acontecementos no espazo e no tempo, anexo das fontes de información, interpretación crítica dos datos, conciencia de que as explicacións históricas son produto da interacción de diversos factores, capacidade de análise e síntese, capacidade de emitir xuízos fundamentados sobre asuntos controvertidos |
A3
|
B8 B10
|
C31 C32 C33 C34 C35 C37
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D20 D23
|
2.- Dentro das técnicas historiográficas: manexo das categorías temporais, representación de ciclos e de etapas, vocabulario específico, etc |
A1 A2 A3 A5
|
B8 B11
|
C31 C32 C33 C34 C35 C37
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D20 D23
|
4.- Capacidade para reflexionar críticamente sobre aspectos importantes do Presente e sobre a construción de valores sociais, os cambios nas relacións de xénero e intergeneracionales, multiculturalidad e interculturalidad, a discriminación e inclusión social. |
A3
|
B9
|
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D20 D23
|