Recoñecer a idoneidade da materia de relixión como contribuínte ao desenvolvemento curricular escolar. Así mesmo, recoñecer as estratexias máis adecuadas para este tipo de ensino.
A1 A2 A4
B3
C21 C22 C23 C29 C30
D1 D2 D3 D7 D8 D9 D11 D13 D14 D15 D16 D17 D18 D21
Situar o ensino relixioso no conxunto da actividade da escola
A1 A2 A4 A5
B3
Adquirir coñecementos sobre a evolución do pensamento, os costumes, as crenzas e os movementos sociais e políticos ao longo da historia
A1 A2 A3 A4 A5
B5 B9
C21 C22 C23 C29 C30 C37
D1 D2 D3 D11 D12 D13
Aplicar e utilizar os métodos e instrumentos adecuados ao ensino dos contidos teolóxicos da Educación Infantil.
A1 A2 A3 A4 A5
B3 B4 B5 B9 B11
C21 C22 C23 C29 C30
D1 D2 D3 D7 D8
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000