2. Identificación dos trastornos do desenvolvemento na etapa de educación infantil |
2.1. Alumnos con discapacidade visual: intervención educativa e adaptacións curriculares.
2.2. Alumnos con discapacidade auditiva: intervención educativa e adaptacións educativas
2.3. Alumnos con discapacidade intelectual: características do seu desenvolvemento. Principios xerais e criterios para adaptar o currículo
2.4. Os alumnos con discapacidade motora.
- Barreiras de acceso ao currículo
- Criterios para a adaptación curricular
- Sistemas de comunicación alternativa
2.5. O autismo e as alteracións da comunicación na infancia. Intervención Educativa
2.6. Alumnos con altas capacidades intelectuais
|
4. Identificación dos trastornos de conduta na etapa de infantil. |
4.1. Criterios de definición
4.2. Alteracións comportamentais e da conduta
- Trastornos por déficit de atención e comportametais perturbador.
- A agresividade
- Trastornos do soño
- Trastornos da eliminación
- Trastornos da inxestión e da conduta alimentaria da infancia
- Trastornos relacionados coa ansiedade
- Trastornos do estado de ánimo
|