Actividades introdutorias |
Presentarase a materia a través da explicación da Guía Docente. A Guía Docente constitúe un elemento informativo e prescriptivo de carácter fundamental. Por iso, considérase necesario que o/o alumno/a coñézaa, téñaa presente antes de matricularse, consulte dúbidas á profesora sobre ela a principio de cuadrimestre, e mesmo a arquive en cartafol dixital para posteriores usos. |
Lección maxistral |
Desenvolver unha boa teoría resulta moi práctico, e as clases maxistrais contribúen a iso.
Dado que nos situamos nun plan de estudos de modalidade docente presencial que segundo o RD 822/2021 de establecemento dos ensinos universitarios condiciona o desenvolvemento formativo do título, as achegas que se deriven da interacción no mesmo espazo físico (aula, outros espazos académicos) entre profesora e alumnos/as son insubstituíbles por outros medios documentais. O/o alumno/a que non se enriquece desta interacción responsabilízase de recuperar por conta propia o achegado. Todo o que se explica en clase forma parte da materia, xunto cos demais recursos. |
Simulación |
Durante as prácticas realizaranse talleres de oratoria coas súas correspondienes prácticas desde o comezo de cuadrimestre. Así como algunhas simulacións relacionadas con situacións da tutoría docente, unha vez avanzado o curso. |