Adquirir coñecementos avanzados sobre a lexislación educativa pertinente e actualizada, e ser capaz de tomar decisións acordes a ela relacionadas coa planificación do desempeño da función tutorial e orientadora do/ da docente, con relación ás familias do período de 0-6 anos dun grupo de alumnos/as. |
A1 A2 A3 A4
|
B2 B4 B5 B9 B10
|
C1 C2 C9 C11 C31 C59
|
D2 D4 D5 D8 D14 D16 D21
|
Pór en xogo a capacidade comunicativa oral adecuada, en pequeno e gran grupo, que permita percibir unha adecuada capacidade de saber comunicarse ante diferentes tipos de audiencias, especializadas ou non, de maneira clara e concisa, sendo capaz de achegar orientacións ou propostas de solucións propias do ámbito académico ou profesional do/do mestre/a. |
A2
|
B5
|
C6 C10 C49 C62
|
D3 D7 D16 D18
|
Poder, mediante argumentos sustentados en coñecementos avanzados, elaborar unha idea propia sobre algún tema específico da tutoría e orientación educativa. Require o uso adecuado da construción de textos escritos, o uso da lóxica, a asociación de ideas e, por suposto, do bo uso gramatical e ortográfico da lingua española. |
A1 A3
|
B1 B5 B6 B12
|
C8 C13 C26 C36 C43 C44 C46 C62
|
D1 D2 D2 D3 D6 D8 D8 D10 D13 D14 D17 D21
|