Guia docente 2024_25
Escola Universitaria CEU de Maxisterio de Vigo
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Titoría e orientación coa familia
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar os fundamentos antropolóxicos da familia; recoñecer diferentes realidades sociolóxicas que se dan ao redor das familias da nosa sociedade; comprender as consecuencias dos difrentes estilos parentales que se presentan no contexto escolar. A1
B12
B13
C14
C26
C62
D1
D1
D12
D13
D21
Adquirir coñecementos avanzados sobre a lexislación educativa pertinente e actualizada, e ser capaz de tomar decisións acordes a ela relacionadas coa planificación do desempeño da función tutorial e orientadora do/ da docente, con relación ás familias do período de 0-6 anos dun grupo de alumnos/as. A1
A2
A3
A4
B2
B4
B5
B9
B10
C1
C2
C9
C11
C31
C59
D2
D4
D5
D8
D14
D16
D21
Ter capacidade de recompilar e interpretar datos a través da observación sistemática e a entrevista semiestructurada, froito en parte de haberse introducido nas técnicas non estandarizadas de instrumentos de recollida de información para a orientación educativa e a acción tutorial. A3
B4
C23
C24
C25
D1
D2
D6
D21
Pór en xogo a capacidade comunicativa oral adecuada, en pequeno e gran grupo, que permita percibir unha adecuada capacidade de saber comunicarse ante diferentes tipos de audiencias, especializadas ou non, de maneira clara e concisa, sendo capaz de achegar orientacións ou propostas de solucións propias do ámbito académico ou profesional do/do mestre/a. A2
B5
C6
C10
C49
C62
D3
D7
D16
D18
Manifestar capacidade de pensamento crítico orientado á asunción e resolución de problemas de disciplina na aula e conflitos na familia, promovendo o traballo cooperativo e o esforzo individual. A3
B4
B5
B9
B12
B13
C32
C60
C66
D1
D3
D11
D12
Poder, mediante argumentos sustentados en coñecementos avanzados, elaborar unha idea propia sobre algún tema específico da tutoría e orientación educativa. Require o uso adecuado da construción de textos escritos, o uso da lóxica, a asociación de ideas e, por suposto, do bo uso gramatical e ortográfico da lingua española. A1
A3
B1
B5
B6
B12
C8
C13
C26
C36
C43
C44
C46
C62
D1
D2
D2
D3
D6
D8
D8
D10
D13
D14
D17
D21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000