2. Estruturar e promover a aprendizaxe autónoma dos alumnos á luz dos obxectivos e contidos propios do correspondente nivel educativo, desenvolvendo estratexias que eviten a exclusión e a discriminación. |
A2
|
B11
|
C19
|
D1 D2 D9 D12
|
4. Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades e realizar actividades educativas de apoio no marco dunha educación inclusiva. |
A2
|
B3 B11
|
C21 C23
|
D9 D12 D13 D16
|
6. Dinamizar co alumnado a construción participada de regras de convivencia democrática, e afrontar e resolver de forma colaborativa situacións problemáticas e conflitos interpersoais de natureza diversa. |
A2
|
B3
|
C10 C22
|
D2 D7 D9 D17
|
8. Deseñar e desenvolver proxectos educativos e unidades de programación, que permitan adaptar o currículo ao contexto sociocultural e ás diferentes características do alumnado. |
A2
|
B3
|
C30
|
D2 D3 D9
|
10. Coñecer a dimensión pedagóxica da interacción entre iguais e adultos, e saber promover a participación en actividades colectivas, o traballo cooperativo e o esforzo individual. |
A2
|
B3
|
C21
|
D12 D16 D19
|