Seminario |
O obxectivo que se pretende alcanzar coa esta actividade pedagóxica é asentar os coñecementos e ampliar as competencias adquiridas nas clases maxistrais, explorando
Tanto nos seminarios, talleres como actividades de laboratorio farase un seguimento do traballo individual e/ou colectivo que estea a realizar os estudantes. Os estudantes disporán dos medios facilitados para dita atención personalizada (*tutorías presenciais, foros na plataforma *Moodle, correo electrónico, etc.). |
|
Prácticas de laboratorio |
As sesións de laboratorio están orientadas á aprendizaxe dunha serie de técnicas *cromatográficas que permitan a identificación e cuantificación de *analitos en diferentes matrices (contaminantes ambientais e alimentos, aditivos en alimentos, residuos farmacéuticos, etc.). A partir de experimentos de laboratorio preténdese aproximar os conceptos das clases maxistrais e casos prácticos dos seminarios á actividade práctica de laboratorio. Os estudantes deberán, de forma autónoma e en grupo, ser capaces de planificar e executar a actividade de laboratorio. A execución dos experimentos deberá ir acompañada con análises e organización datos. Cálculos, interpretación e discusión dos mesmos. Redacción adecuada e apropiada dos experimentos realizados. |
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
O exame das preguntas de desenvolvemento terá unha duración máxima de tres horas. Nela incluiranse preguntas relacionados cos temas impartidos na materia. |