Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B1 |
Capacidade de aprendizaxe autónomo |
B3 |
Capacidade de xestión da información |
B4 |
Capacidade de análise e síntese |
C1 |
Capacidade para coñecer e comprender os feitos esenciais, conceptos, principios e teorías relacionadas coa Química |
C2 |
Empregar correctamente a terminoloxía química, nomenclatura, conversións e unidades |
C3 |
Recoñecer e analizar problemas químicos, cualitativos e cuantitativos, presentando estratexias para solucionalos a través da avaliación, interpretación e síntese de datos e información química |
C6 |
Coñecer os fundamentos e ferrramentas habituais na resolución de problemas analíticos e na caracterización de substancias químicas |
C15 |
Coñecer as principais técnicas de investigación estrutural, incluíndo a espectroscopia |
D1 |
Capacidade para resolver problemas |