Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Coñecer e utilizar o vocabulario, conceptos, principios e teorías relacionadas coa oceanografía e aplicar todo o aprendido nunha contorna profesional e/ou de investigación. |
B2 |
Planificar e executar traballos de campo e de laboratorio, aplicando as ferramentas e técnicas básicas para a mostraxe, adquisición de datos e análises na columna de auga, fondo e subsolo. |
B3 |
Recoñecer e implementar boas prácticas de medida e experimentación, e traballar de maneira responsable e segura tanto en campaña como en laboratorio. |
B4 |
Xestionar, procesar e interpretar os datos e información obtidos tanto en campo como en laboratorio. |
B5 |
Elaborar, executar e redactar proxectos básicos ou aplicados desde unha perspectiva multidisciplinar en oceanografía. |
C1 |
Coñecer a un nivel xeral os principios fundamentais das ciencias: Matemáticas, física, química, bioloxía e xeoloxía. |
C2 |
Adquirir coñecementos básicos de matemáticas (cálculo diferencial e integral) e estatística. |
C3 |
Describir o funcionamento da circulación global do océano, os seus forzamientos e as súas implicacións climáticas. |
C4 |
Saber, analizar e interpretar as propiedades físicas do océano de acordo coas teorías actuais, así como coñecer os instrumentos e técnicas de mostraxe máis relevantes. |
C5 |
Formular as ecuacións de conservación da masa, a enerxía e o momento para fluídos geofísicos e resolvelas en procesos oceánicos básicos. |
C6 |
Adquirir os fundamentos e a terminoloxía dos procesos químicos. |
C7 |
Aplicar ao medio mariño e costeiro os principios e métodos utilizados en Química. |
C8 |
Coñecer os principais contaminantes, as súas causas e efectos no medio mariño e costeiro. |
C9 |
Adquirir coñecementos básicos sobre a organización estrutural e funcional e a evolución dos organismos mariños. |
C10 |
Coñecer a diversidade biolóxica e o funcionamento dos ecosistemas mariños. |
C11 |
Aplicar os coñecementos e técnicas adquiridos á caracterización e uso sustentable dos recursos vivos e os ecosistemas mariños. |
C12 |
Adquirir coñecementos sobre procesos e produtos relacionados cos ciclos xeolóxicos internos e externos. |
C13 |
Adquirir as técnicas e metodoloxías sedimentológicas, geoquímicas e geofísicas básicas empregadas en identificación, aproveitamento e sustentabilidade dos recursos naturais dos medios litorais e mariños. |
C14 |
Coñecer conceptos e feitos básicos do cambio global obtidos a partir de rexistros xeolóxicos. |
D1 |
Desenvolver a capacidade de procura, análise e síntese da información orientada á identificación e resolución de problemas. |
D2 |
Adquirir a capacidade de aprender de forma autónoma, continua e colaborativa, organizando e planificando tarefas no tempo. |
D3 |
Comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |
D4 |
Capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega. |
D5 |
Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos. |