Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C3 |
Describir o funcionamento da circulación global do océano, os seus forzamientos e as súas implicacións climáticas. |
C7 |
Aplicar ao medio mariño e costeiro os principios e métodos utilizados en Química. |
C8 |
Coñecer os principais contaminantes, as súas causas e efectos no medio mariño e costeiro. |
C9 |
Adquirir coñecementos básicos sobre a organización estrutural e funcional e a evolución dos organismos mariños. |
C10 |
Coñecer a diversidade biolóxica e o funcionamento dos ecosistemas mariños. |
D1 |
Desenvolver a capacidade de procura, análise e síntese da información orientada á identificación e resolución de problemas. |
D2 |
Adquirir a capacidade de aprender de forma autónoma, continua e colaborativa, organizando e planificando tarefas no tempo. |