Aprendizaxe baseado en proxectos |
A cualificación basearase nas recomendacións dos titores/as. Para un seguimento adecuado do desenvolvemento do proxecto, o profesorado pode solicitar diferentes tipos de evidencias, orais e/ou escritas, incluíndo informes parciais e/ou finais. Cada parella de titores, asistido por unha rúbrica, entregará unha recomendación xustificada aos membros do tribunal evaluador sobre a metodoloxía de traballo do equipo e o rendemento dos seus membros na consecución dos obxectivos do proxecto. A cualificación non ten por que ser idéntica para todos os membros do equipo.
Con esta metodoloxía trabállanse todos os resultados previstos na materia. |
40 |
|
B1 B2 B3 B4
|
C56 C57
|
D6 D8
|
Autoavaliación |
Enviarase unha rúbrica ao alumnado para que os membros do equipo realicen a avaliación das funcións do resto dos seus compañeiros/as do seu equipo. Terase en conta a avaliación dos compañeiros/as de equipo para avaliar as competencias.
Con esta metodoloxía trabállanse todos os resultados previstos na materia. |
10 |
|
B1 B3 B4
|
|
D6
|
1. Avaliación continua: A avaliación desenvolverase segundo as metodoloxías de presentación e de aprendizaxe por proxectos indicadas anteriormente. É obrigatoria a asistencia a un mínimo do 80% das sesións presenciais realizadas durante o curso, tendo en conta tanto as clases tipo A como as de tipo C. As presentacións intermedias e finais serán en galego ou castelán. 2. Avaliación
2a oportunidade: Aqueles/as estudantes/equipos que non obteñan a nota mínima para aprobar a materia na
primeira oportunidade terán unha segunda oportunidade para defender de novo o
seu proxecto. Neste caso, o alumnado, individualmente, deberá demostrar un
dominio total do proxecto desenvolvido polo seu equipo, xunto coas achegas
adicionais suficientes por parte del. 3. Valoración global: Nesta avaliación teranse en conta todas as metodoloxías avaliables: aprendizaxe por proxectos, autoavaliación, traballo tutelado e presentación. O alumnado individual deberá acadar un mínimo do 50% da nota máxima para aprobar a materia. |