2. Características dos MCIA |
2.1 Clasificación dos motores térmicos
2.2 Funcionamento dos motores de combustión interna alternativos (MCIA)
2.3 Partes dos MCIA
2.4 Nomenclatura e parámetros fundamentais |
4. O ciclo real |
4.1 A mestura de gas real
4.2 Evolución do coeficiente adiabático
4.3 Perdas de bombeo
4.4 Perdas de combustión
4.5 Perdas de expansión
4.6 Factor de calidade do ciclo |
6. Procesos de renovación da carga en motores 4 tempos |
6.1 O sistema de distribución
6.2 O rendemento volumétrico
6.3 Perdas de carga no proceso de renovación
6.4 Calado real da distribución
6.5 Sistemas de distribución variable
6.6 Sistemas de admisión dinámicos |
8. Combustión en MEP |
8.1 Dosado e mestura nos MEP
8.2 Curvas características
8.3 Carburador básico
8.4 Sistema de inxección
8.5 Control en lazo pechado (sonda lambda)
8.6 Fases de combustión en MEP
8.7 Combustión anormal: picado
8.8 Combustión anormal: ignición superficial
8.9 Factores influentes na combustión |
10. Emisións de contaminantes |
10.1 Emisións dos MEP
10.2 Emisións dos MEC
10.3 Catalizador
10.4 Sistemas EGR
10.5 Normativa anticontaminación (EURO) |
12. Turbomáquinas térmicas |
12.1 Ciclo Brayton
12.2 Partes da turbina de gas
12.3 Compresores
12.4 Cámara de combustión
12.5 Turbina
12.6 Alternativas construtivas |