Resultados de aprendizaxe (SI1.2):
-> Describir a percepción humana do son e da imaxe baseándose no interface fisiolóxico e a psicoloxía da percepción.
-> Comprender que é a calidade dun sistema de son e dun sistema de imaxe, especialmente no que respecta a a aplicación dos mesmos.
-> Comprender que elementos inflúen na calidade audiovisual.
-> Comprender as bases da audición e a visión en contornas tridimensionales, coa intención de xerar sensacións no oínte de posición espacial dos obxectos.
-> Coñecer e comprender o funcionamento dos procesadores de rango dinámico, entendendo as distintas aplicacións que pode ter a variación do rango dinámico nunha cadea de audio.
-> Aplicar técnicas de ecualización e outros procesados para distintas aplicacións de audio.
-> Planificar e levar a cabo unha mestura de sons desde o punto de vista técnico, tanto unha mestura lineal como unha mestura gobernada por eventos, propia dos sistemas interactivos.
-> Coñecer e comprender as propiedades que debe ter unha interface de usuario, especialmente no que se refire ao uso do son e a imaxe.
-> Deseñar e levar a cabo unha contorna virtual nun motor gráfico, entendendo o proceso para realizar. |
|
B3 B5 B6 B12
|
C34
|
D3
|
Resultados de aprendizaxe Organizarse nun grupo de traballo para realizar un proxecto, incluíndo o seguinte:
-> Capacidade técnica para recoller información, interpretar as especificacións técnicas do equipamento, discutir opcións e seleccionar unha combinación de equipos determinada .
-> Elaboración de informes de progreso , actas de reunións e un informe técnico final.
-> Desenvolvemento de reunións de traballo , debate dos resultados parciais e presentación oral do traballo final diante dun público esixente.
-> Adaptación a novas contornas, funcións de xestión interna do grupo e resolución de conflitos.
-> Interiorizar a importancia da relación humana co cliente, coidando as formas e mantendo un contacto fluido. |
|
B9 B12
|
C34
|
D3 D4
|