Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse a a complejidad de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas a a aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B3 |
Capacidade para realizar un análisis crítico, evaluación e síntesis de ideas novas e complexas |
B7 |
Capacidade para presentar e defender con rigor, claridade e precisión novas ideas tanto na contorna habitual de traballo como en reunións científicas nacionais ou internacionais |
C5 |
Capacidade para defender argumentos económicos con claridade e precisión tanto na contorna habitual de traballo, como en reunións científicas nacionais e internacionais |
C6 |
Suscitar con suficiente precisión e rigor un proxecto de investigación en economía |
C7 |
Identificar os elementos que introducen ineficiencias na asignación de recursos por parte de axentes, institucións e sistemas económicos |
C8 |
Analizar e propoñer cambios no deseño das organizacións e dos sistemas de incentivos que melloren o funcionamento dos mesmos |
C12 |
Analizar as vantaxes e os inconvenientes da regulación e das políticas económicas e propoñer alternativas |
D1 |
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de acadar unha sociedade máis xusta e igualitaria |
D4 |
Capacidade para interaccionar e defender con rigor, claridade e precisión ante outro especialista, traballos, propostas, novas ideas, etc. |
D5 |
Comunicación oral e escrita |
D8 |
Capacidade para traballar nun contexto internacional |
D9 |
Destrezas para investigar |
D10 |
Capacidade de análisis e síntesis |