=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes
De establecerse un sistema de docencia non presencial ou mixto, manteranse as metodoloxías docentes (lección maxistral e estudo de casos) substituíndo as aulas físicas polas aulas virtuais e utilizando, tal e como se realiza coa docencia presencial, a plataforma Faitic como *repositorio de documentación.
* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (titorías)
Para a atención das titorías, utilizaranse medios non presenciais -fundamentalmente, os despachos virtuais dos profesores da Universidade de Vigo e correos electrónicos, foros e outros medios telemáticos-.
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
* Probas
Mantéñense como probas de avaliación o estudo de casos e a proba obxectiva e substitúese o exame de preguntas de desenvolvemento por unha proba obxectiva. Mantense a *ponderación de cada proba, tanto si realízanse en modalidade presencial como non presencial ou mixta.
A asistencia ás clases presenciais substituirase pola asistencia e participación en clase a través do Campus Remoto.
Para a avaliación do estudo de casos utilizarase a plataforma de teledocencia, nos mesmos termos en que se utiliza cando a docencia é presencial (20%).
Si non resulta posible a avaliación presencial, as probas obxectivas de preguntas tipo test realizaranse mediante un cuestionario das mesmas características na plataforma de teledocencia (40%+40%).
No caso de que sexa necesario realizar a un ou varios alumnos calquera das probas en data distinta das previstas no cronograma ou no calendario oficial, poderá substituírse por un exame oral sobre o contido obxecto de avaliación. |