Guia docente 2024_25
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Linguas e Literaturas. Linguas Estranxeiras
 Materias
  Estratexias de Innovación Docente no Campo das Linguas Estranxeiras
   Bibliografía. Fontes de información
Bibliografía Básica
Bibliografía Complementaria Salinas, Jesús, Innovación docente y uso de las TIC en la enseñanza universitaria, 1, Revista Universidad y Sociedad del Conocimiento, 2004
Raposo, M., Jacinto, J.J., Martínez, M.E., Florencio, A.P., As TIC no ensino. Políticas, usos e realidade, Editorial Andavira, 2013
Raposo Rivas, M., Martínez, M.E., As TIC e as súas aplicacións na aula: Misión posible, Editorial Toxosoutos, 2013
Trejo Sirvent, M.L., LLaven Coutiño, G., Culebro Mandujano, M.E., Retos y desafíos de las TIC y la innovación educativa, Atenas. Revista científico pedagógica, 2014
Kim, B., Designing gamification in the right way, Library Technology Reports, 5(2), 2015
Fernández-Menor, I., El enganche y sentido de pertenencia escolar en Educación Secundaria: conceptos, procesos y líneas de actuación, Revista de investigación en educación 21(2), 2023
González-González, M.T. & Cutanda-López, M.T., Programas de reenganche educativo y condiciones organizativas para su implementación: la importancia de la coordinación curricular, Educatio Siglo XXI, 38(2), 2020
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000