Planificar, desenvolver e avaliar o proceso de ensino e aprendizaxe potenciando procesos educativos que faciliten a adquisición das competencias propias dos respectivos ensinos, atendendo ao nivel e formación previa dos estudantes, así como á orientación dos mesmos, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10
|
C25 C26 C27 C29 C30
|
D1 D2 D3
|
Deseñar e desenvolver metodoloxías didácticas tanto grupais como personalizadas, adaptadas á diversidade dos estudantes. |
|
B2 B3 B4 B5 B9 B10
|
C27 C28 C29
|
D2 D3
|
Deseñar e realizar actividades formais e non formais que contribúan a facer do centro un lugar de participación e cultura na contorna no que está situado. |
|
B4 B5 B7 B8
|
C28 C29
|
D2
|
Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas a contornas educativas novas ou pouco coñecidos. |
|
B1 B2 B8
|
C27
|
|
Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos, incluíndo o acceso por Internet. |
|
B8 B10 B11
|
C30
|
D1 D2
|