1. Psicolingüística, neurociencia e lingüística |
1.1. Definición do ámbito de estudo
1.2. Psicolingüística e neurociencia da linguaxe
1.3. Os modelos
1.3.1. Modelos innatista, xerativista, de GU, etc.
1.3.2. Modelos baseados no uso, funcionalistas, etc.
1.4 Teoría da mente e teoría da linguaxe
|
2. Os métodos de investigación |
2.1. A metodoloxía clásica (afasias, potenciais evocados, etc.)
2.2. Os corpus
2.3. Neuroimaxe: PET, fMRI, TDI [tractografía], NIRS
2.4. As correlacións neuro-psicolingüísticas
2.5. Investigación en psicolingüística
2.5.1. Interpretación de datos de encefalografía
2.5.2. Interpretación de datos NIRS
2.5.3. Interpretación de datos de EyeTracker |
3. Procesamento da linguaxe e as súas correlacións neurofisiolóxicas |
3.1 Caracterización estructural e funcional
3.2 Procesamento da linguaxe
3.2.1 Os sons
3.2.2 A morfoloxía e a sintaxe
3.2.3 A semántica e o léxico
3.2.4 A integración e a pragmática |
5. Aplicacións da Psicolingüística ao ensino/aprendizaxe de linguas
|
5.1. Características do aprendiz e condicións da aprendizaxe
5.2. Conceptos fundamentais e metodoloxía para o estudo
5.2.1. Análise contrastivo, análise de erros, interlengua
5.2.2. Secuencias de desenvolvemento
5.2.3. Cuestións de influencia da LM
5.3. A adquisición e procesamento das segundas linguas e estranxeiras
5.3.1. Notas sobre a especialización hemisférica
5.3.2. Produción e percepción/comprensión dos sons
5.3.3. O léxico e a semántica
5.3.4. A sintaxe e a morfoloxía
5.3.5. O pragmático |