Presentación |
Exposición por parte do alumnado, de maneira individual ou en grupo, dun tema relacionado cos contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto, etc. A través da presentación pódense avaliar coñecementos, habilidades e aptitudes. Realizaranse 2 presentacións (P1 e P2) que serán avaliadas durante a fase presencial: P1 abarcará os 4 primeiros temas da materia e P2 abarcará os 4 seguintes temas. |
20 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2
|
C15
|
D4 D5
|
Exame de preguntas obxectivas |
Proba que avalía o coñecemento e que inclúe preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro ou falso, elección múltiple, emparellamento de elementos, etc.). Os alumnos/as seleccionan unha resposta de entre un número limitado de posibilidades. Realizarase unha proba escrita (PE) ao final da fase presencial, na que se avaliarán todos os contidos da materia (incluíndo os contidos da fase a distancia e a presencial). |
40 |
A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B2
|
C15
|
D4 D5
|
Será necesario alcanzar o 50% da cualificación para poder superar a
materia.
Utilizarase un mecanismo de avaliación continua, co que se pretende
realizar un seguimento da evolución do alumno ao longo do curso,
valorando o seu esforzo de maneira global. Denotando como EV_COA nota de avaliación continua, esta calcúlase como: EV_CON = 0.2*T1 + 0.1*P1 + 0.2*T2 + 0.1*P2 + 0.4*PE.
No caso de que o alumno non consiga aprobar a materia na convocatoria
ordinaria, terá dereito a unha segunda oportunidade de avaliación
(convocatoria extraordinaria) que se realizará na modalidade a distancia
nas datas establecidas para ese efecto pola Comisión Académica de
Máster. A avaliación consistirá nese caso nunha única proba escrita que
supoñerá o 100% da cualificación, sendo necesario obter polo menos o 50%
para superar a materia.
COMPROMISO ÉTICO: Espérase que o alumnado teña un comportamento ético adecuado,comprometéndose a actuar con honestidade. En base ao artigo 42.1 do Regulamento sobre a avaliación, a cualificación e a calidade da docencia e do proceso de aprendizaxe do estudantado da Universidade de Vigo, a utilización de procedementos fraudulentos en probas de avaliación, así como a cooperación neles implicará a cualificación de cero (suspenso) na acta da convocatoria correspondente, con independencia do valor que sobre a cualificación global tivese a proba en cuestión e sen prexuízo das posibles consecuencias de índole disciplinaria que poidan producirse.
No caso de que exista algunha diferenza entre as guías en galego/español/inglés relacionada coa avaliación prevalecerá sempre o indicado na guía docente en español.
|