=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
No caso de que se dese unha situación de non presencialidade, as clases teóricas da materia poderíanse levar a cabo mediante medios telemáticos da mesma forma que se realizan as clases online e, por tanto, non se considera necesario a súa adaptación.
Manteranse os seminarios e as presentacións de traballos na aula, adaptándoas convenientemente para poder realizarse a través de plataformas online (videoconferencias participativas e/ou similar).
No caso das clases prácticas da materia (parte presencial), estas adaptaríanse en tempo e complexidade á situación de non presencialidade para poder realizarse a través de plataformas de teledocencia, de forma similar ao realizado durante a fase online do módulo. Neste caso, as prácticas de laboratorio realizaranse por medios de simulación, nun ámbito máis demostrativo.
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
A avaliación da materia divídese na avaliación da parte non presencial (online) e a parte presencial. Neste sentido, as actividades de autoavaliación (test) e a avaliación de entregables de prácticas realízanse a través de medios a distancia, polo que non se considera necesaria a súa modificación.
Con todo, nunha situación de non presencialidade, a realización da proba escrita que se realiza durante a fase presencial adaptarase a unha modalidade de proba de preguntas obxectivas en liña. O mesmo ocorre coa avaliación da entrega de traballos, cuxa presentación se realiza de forma presencial. Neste caso, estas presentacións adaptaranse utilizando para iso medios tales como a videoconferencia ou a aula virtual. |