Resolución de problemas |
Dado o carácter semipresencial do curso, distinguiremos dous casos: (1) Atención na fase a distancia: levará a cabo mediante o uso de medios telemáticos. Os alumnos que o desexen poderán expor dúbidas ao profesorado en foros ou mediante correo electrónico. Tamén poderán concertar titorías individuais co profesor, que se desenvolverán mediante videoconferencia. (2) Atención na fase presencial: aínda que segue sendo posible o uso de mecanismos telemáticos de atención ao alumno, durante esta fase empregaranse tamén mecanismos de titoría presencial. |
|
Prácticas con apoio das TIC |
Dado o carácter semipresencial do curso, distinguiremos dous casos: (1) Atención na fase a distancia: levará a cabo mediante o uso de medios telemáticos. Os alumnos que o desexen poderán expor dúbidas ao profesorado en foros ou mediante correo electrónico. Tamén poderán concertar titorías individuais co profesor, que se desenvolverán mediante videoconferencia. (2) Atención na fase presencial: aínda que segue sendo posible o uso de mecanismos telemáticos de atención ao alumno, durante esta fase empregaranse tamén mecanismos de titoría presencial. |
|
Seminario |
Given the blended nature of the course, we will distinguish two cases: (1) Attention in the distance phase: it will be carried out through the use of telematic means. Students who wish to do so may ask questions to the lecturer in forums or by e-mail. They will also be able to arrange individual tutorials with the lecturer, which will be carried out by videoconference. (2) Attention in the face-to-face phase: although it is still possible to use telematic mechanisms for student attention, during this phase, face-to-face tutoring mechanisms will also be used. |
|