Guia docente 2023_24
Centro Universitario de la Defensa de la Escuela Naval Militar de Marín
Grao en Enxeñaría Mecánica
 Materias
  Inglés I
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
EXPRESIÓN ORAL EN XERAL Realizar, con fluidez razoable, unha descrición sinxela de varios temas de interese, presentándoos como unha secuencia lineal de elementos. MONÓLOGO SOSTIDO: DESCRIÇÃO DE EXPERIENCIAS Realizar descricións sinxelas sobre varios asuntos habituais dentro da súa especialidade. MONÓLOGO SOSTIDO: ARGUMENTACIÓN Desenvolver argumentos abondo bos para seren comprendidos sen dificultade a maior parte do tempo. FALAR EN PÚBLICO Ser capaz de facer unha presentación breve e preparada sobre un tema dentro da súa especialidade, con suficiente claridade para ser seguida sen dificultade a maior parte do tempo, e cuxas ideas principais están explicadas con razoable precisión. Ser capaz de responder preguntas complementarias, pero pode ser necesario pedir que se repitan se se fala rapidamente. INTERACCIÓN ORAL EN XERAL Comunicar con certa seguridade, tanto en asuntos habituais como nos non habituais, relacionados cos seus intereses persoais e a súa especialidade. Intercambiar, comprobar e confirmar información, enfrontarse a situacións menos comúns e explicar a razón dun problema. Ser capaz de expresarse sobre temas máis abstractos e culturais. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
EXPRESIÓN ESCRITA EN XERAL Escribir textos sinxelos e cohesionados sobre unha serie de temas cotiáns dentro do seu campo de interese, ligando distintos elementos breves nunha secuencia lineal. INFORMES E REDACIÓNS Escribir redaccións curtas e sinxelas sobre temas de interese. Resumir, comunicar e ofrecer a súa opinión con certa seguridade sobre feitos concretos relacionados con asuntos cotiáns, habituais ou non, propios da súa especialidade. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
COMPRENSIÓN AUDITIVA EN XERAL Comprender información concreta relacionada con temas cotiáns ou o traballo, identificando tanto a mensaxe xeral como os detalles específicos sempre que o discurso estea articulado con claridade e cun acento normal. COMPRENDER CONVERSAS ENTRE FALANTES NATIVOS Seguir xeralmente as ideas principais dun debate longo que ocorre ao seu redor, sempre que o discurso estea articulado con claridade nun nivel de lingua estándar. ESCOITAR CONFERENCIAS E PRESENTACIÓNS Comprender unha conferencia ou unha charla sobre a súa especialidade, sempre que o tema lle sexa familiar e a presentación sexa sinxela e esté estruturada con claridade. ESCOITAR AVISOS E INSTRUCIÓNS Comprender información técnica sinxela, como instrucións de funcionamento de aparatos de uso frecuente. ESCOITAR RETRANSMISIÓNS E MATERIAL GRAVADO Comprender o contido da información da maior parte do material gravado ou retransmitido relacionado con temas de interese persoal, cunha pronunciación clara e estándar. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
COMPRENSIÓN DE LECTURA EN XERAL Ler textos sinxelos sobre feitos concretos que tratan sobre temas relacion LER PARA ORIENTARSE Ser capaz de consultar textos extensos co fin de atopar a información desexada e saber recoller información das distintas partes dun texto ou de diferentes textos co fin de realizar unha tarefa específica. LER INSTRUCIÓNS Comprender instrucións sinxelas escritas con claridade sobre un aparato. B10
C34
D4
D5
D7
D8
D9
D15
D17
D18
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000