=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada pola COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes que se modifican
Apartado 8: METODOLOXÍA DOCENTE.
Engádese unha nova metodoloxía docente:
Lección maxistral e/ou sesión práctica virtual síncrona: Impártese a través dunha plataforma de videoconferencia web. Cada aula virtual contén diversos paneis de visualización e compoñentes, cuxo deseño se pode personalizar para que se adapte mellor ás necesidades da clase. Na aula virtual, os profesores (e aqueles participantes autorizados) poden compartir a pantalla ou arquivos do seu equipo, empregar unha lousa, chatear, transmitir audio e vídeo ou participar en actividades en liña interactivas (enquisas, preguntas, etc.).
* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (tutorías)
As tutorías realizaranse nun despacho virtual do campus remoto da Uvigo.
* Modificacións (se procede) dos contidos a impartir
Apartado 6 CONTIDOS: As sesións de laboratorios PL1, PL2, PL3 e PL6 desenvólvense utilizando equipos presentes nos laboratorios. Estas prácticas, na medida do posible, substituiríanse por tarefas demostrativas, resolución de exercicios e/ou casos prácticos que permitan ao alumno alcanzar os obxectivos fixados para ditas prácticas. As prácticas PL4 e PL5 requiren de programas informáticos para a súa realización. Si a licenza dos programas e as capacidades dos equipos informáticos dos alumnos permíteno, manteríanse ditas prácticas ou se adaptarían para lograr alcanzar os obxectivos fixados para ditas prácticas. A sesión de laboratorio PL7, en cambio, permite a adaptación á modalidade online dunha maneira mais sinxela dado que está orientada ao reforzo do tema 6 mediante a resolución de problemas aplicando teoremas enerxéticos.
=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
* Probas que se modifican
Apartado 10: AVALIACIÓN: As probas de avaliación realizaríanse combinando a plataforma de teledocencia Moovi e o Campus Remoto da Universidade de Vigo. |