1. Recoñecer o que significa a utilización das Tecnoloxías da Información e as
Comunicacións nas administracións públicas.
2. Identificalas ferramentas TIC existentes, podendo diferencialas e aplicalas nos
distintos campos da administración pública.
3. Describilo funcionamento das distintas ferramientas TIC no contexto da
administración pública.
4. Integralo uso das ferramientas TIC no seu entorno de traballo, podendo delimitala xestión a realizar con elas de xeito seguro e eficiente.
5. Enumeralos distintos contidos que poidan proveerse coas diferentes
ferramentas TIC, facendo fincapé na seguridade e fiabilidade da información.
6. Aplicalas normas vixentes en temas de seguridade, anonimato, transferencia de
información e utilización eficiente de recursos TIC.
7. Identificar e resolver problemas reais ou ficticios en relación co uso das
ferramientas TIC na administración pública.
8. Utilizalos distintos recursos TIC dispoñibles e con perspectivas futuras na administración pública. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B6
|
C14
|
D1 D2 D4 D5 D6
|