Resolución de problemas |
Probas nas que o alumnado debe solucionar una serie de problemas e/ou exercicios nun tempo/condicións establecido/as pola docente. De esta maneira, o alumnado debe aplicar os coñecementos que adquiriu. Pódense utilizar diferentes ferramentas para aplicar esta técnica como, por exemplo, tarefas, foros, audioconferencia, videoconferencia, etc. |
40 |
|
B4 B8
|
C15
|
D2 D5 D6
|
Estudo de casos |
Análise dun feito, problema ou suceso real coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución. |
10 |
|
B4 B8
|
C15
|
D2 D5 D6
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
o alumnado deberá demostrar a asimilación do contido das competencias. |
25 |
|
B4 B8
|
C15
|
D2 D5 D6
|
A información sobre as actividades avaliativas está dispoñible no espazo da materia no campus virtual, baixo a etiqueta Avaliación de cada tema. Para poder sumar as cualificacións dos exames e as do resto de metodoloxías-probas, hai que ter unha puntuación mínima en cada unha das partes de 4 puntos sobre 10. O alumnado terá opción a presentarse á convocatoria extraordinaria (segunda convocatoria) a partir da adaptación que destas actividades realice o docente e cuxo contido será colgado da plataforma.
|