Guia docente 2024_25
Facultad de Dirección y Gestión Pública
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Marketing público e responsabilidade social institucional
   Contidos
Tema Subtema
Tema 1.- INTRODUCIÓN, CONCEPTOS E CONTIDOS BÁSICOS DO MARKETING 1.1. O concepto de marketing, a súa evolución e contido.
1.2. O marketing e a xestión pública
1.3. Diferentes Orientacións na Dirección de Organizacións. Características da Orientación ao Mercado.
1.4. O valor e a satisfacción do consumidor.
1.5. O marketing de Relacións: Un novo Paradigma?
1.6. O Sistema de Información de Marketing.
1.7. O proceso de investigación do mercado.
Tema 2.- A PLANIFICACIÓN ESTRATÉXICA DO MARKETING NO ÁMBITO PÚBLICO 2.1. A Planificación Estratéxica nas Organizacións públicas e sen animo de lucro.
2.2. O Plan Estratéxico.
2.3. O Marketing e a Planificación Estratéxica.
2.4. O Plan de Marketing.
Tema 3.- O ENTORNO E O MERCADO NO EIDO PÚBLICO 3.1. O concepto de mercado.
3.2. Tipoloxía dos mercados.
3.3. A delimitación do mercado das organizacións públicas e sen ánimo de lucro.
3.4. O microentorno e o macroentorno do marketing.
Tema 4,- O COMPORTAMENTO DO CONSUMIDOR/USUARIO 4.1. O comportamento do consumidor: a súa importancia para o marketing.
4.2. O proceso de decisión de compra e a súa tipoloxía.
4.3. Determinantes internos e externos do comportamento.
Tema 5.- O MARKETING MIX DO SECTOR PUBLICO E DAS EMPRESAS SEN ANIMO DE LUCRO 5.1. O produto no sector público.
5.2. O prezo no sector público.
5.3. O achegamento psicolóxico.
5.4. A distribución no sector público.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000