Código |
Descrición |
A1 |
Que o alumnado demostre posuir e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoita encontrarse a un nivel que, se bien se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
A2 |
Que o alumnado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que soen demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
A3 |
Que o alumnado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A4 |
Que o alumnado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
A5 |
Que o alumnado desenvolva aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B1 |
Analizar, sintetizar, resolver problemas e tomar decisións xestionando a información e o tempo |
B2 |
Organizar e planificar a actividade profesional de maneira óptima |
B3 |
Traballar en equipo e en contornas multidisciplinares |
B4 |
Comprometerse eticamente e ter vocación de servizo público |
B6 |
Aplicar o coñecemento relacionado coa dirección e xestión pública na práctica |
C14 |
Utilizar as tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) aplicables á xestión pública |
D1 |
Identificar o significado e aplicar a perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de acadar unha sociedade máis xusta e igualitaria |
D2 |
Comunicarse de forma oral e escrita tanto nas linguas oficiales (castelán e galego) como nunha lingua extranxeira |
D4 |
Dominar as TIC relationadas coa titulación no ámbito académico e profesional |
D5 |
Integrar a aprendizaxe autónoma |
D6 |
Adaptarse a novas situacións |