Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Analizar, sintetizar, resolver problemas e tomar decisións xestionando a información e o tempo. Organizar e planificar a actividade profesional de maneira óptima |
|
B1 B2
|
|
|
Traballar en equipo e en contornas multidisciplinares |
|
B3
|
|
|
Comprometerse eticamente e ter vocación de servizo público |
|
B4
|
|
|
Razoamento critico |
|
B5
|
|
|
Que o alumnado demostre posuir e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoita encontrarse a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo |
A1
|
|
|
|
Que o alumnado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que soen demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo |
A2
|
|
|
|
Que o alumnado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
A3
|
|
|
|
Que o alumnado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |
A4
|
|
|
|
Que o alumnado desenvolva aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
A5
|
|
|
|
Identificar o significado e aplicar a perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de acadar unha sociedade máis xusta e igualitaria |
|
|
|
D1
|
Comunicarse de forma oral e escrita tanto nas linguas oficiais (castelán e galego) como nunha lingua extranxeira |
|
|
|
D2
|
Dominar as TIC relacionadas coa titulación no ámbito académico e profesional |
|
|
|
D4
|
Integrar a aprendizaxe autónoma |
|
|
|
D5
|
Adaptarse a novas situacións |
|
|
|
D6
|
Describir a estrutura, a organización e o funcionamento das Administracións Públicas multinivel, analizando a súa relación coa cidadanía |
|
|
C5
|
|
Aplicar os coñecementos relacionados coa planificación e a xestión administrativa para unha óptima gobernanza |
|
|
C6
|
|
Identificar as consecuencias que a toma de decisións e os actos dos servidores públicos teñen sobre as persoas e a sociedade. Particularmente, na solución de problemas éticos e moráis, dentro da área da xestión e administración pública. |
|
|
C15
|
|
Desenvolver habilidades para a resolución de problemas institucionais complexos |
|
|
C16
|
|