Que o alumnado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
Comprometerse eticamente e ter vocación de servizo público.
Recoñecer a estrutura e o funcionamento dos sistemas políticos e das institucións políticas.
Integrar a aprendizaxe autónoma. |
A3
|
B4
|
C2
|
D5
|
Que o alumnado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
Comprometerse eticamente e ter vocación de servizo público.
Describir a estrutura, a organización e o funcionamento das Administracións Públicas multinivel, analizando a súa relación coa cidadanía.
Integrar a aprendizaxe autónoma. |
A4
|
B4
|
C5
|
D5
|
Que o alumnado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado.
Traballar en equipo e en contornas multidisciplinares.
Aplicar os coñecementos relacionados coa planificación e a xestión administrativa para unha óptima gobernanza.
Adaptarse a novas situacións. |
A4
|
B3
|
C6
|
D6
|