Todas as preguntas do exame deben ter unha resposta efectiva.
-AVALIACIÓN CONTINUA: Na modalidade de avaliación continua as porcentaxes de avaliación son: -Exame teórico (total 35%): -Exame Práctico (Simulación ou Role Playing): 35% (Para presentarse ao exame práctico, o alumno deberá presentarse ao exame teórico). -Cartera/expediente: 3 documentos de carteira cun valor do 10% cada un. Obrigatorio.
Para aprobar a materia, o alumno deberá: obter polo menos un 5 sobre 10 no exame teórico e no exame práctico. (Tanto no exame teórico como no práctico, todas as preguntas do exame deben ter unha resposta efectiva). A nota global da materia deberá ser superior a 5 tendo en conta as distintas porcentaxes de avaliación. As probas escritas poden incluír exercicios de selección múltiple, exercicios verdadeiro/falso, exercicios de correspondencia de elementos, exercicios de conclusión de frases, exercicios de resposta cun termo específico, resolución de casos clínicos ou interpretación dunha imaxe/gráfica, así como outras actividades que se desenvolveron ao longo do curso. o curso. Así mesmo, no mesmo enunciado pódense avaliar conceptos de diversos temas para comprobar a asimilación de contidos por parte do alumnado.
-AVALIACIÓN GLOBAL (renuncia á avaliación continua): Na modalidade de avaliación global, as porcentaxes de avaliación son: -Exame teórico (total 50%): -Exame Práctico (Simulación ou Role Playing): 50% (Para presentarse ao exame práctico, o alumno deberá presentarse ao exame teórico).
Para aprobar a materia, o alumno deberá: obter polo menos un 5 sobre 10 no exame teórico e no exame práctico. (Tanto no exame teórico como no práctico, todas as preguntas do exame deben ter unha resposta efectiva). A nota global da materia deberá ser superior a 5 tendo en conta as distintas porcentaxes de avaliación. O alumnado que non queira seguir a avaliación continua deberá comunicalo por escrito seguindo o procedemento establecido pola Facultade de Fisioterapia. A renuncia á avaliación continua deberá realizarse na 5a semana de docencia, o que supón que asumirá a avaliación global establecida na materia. Unha vez renunciada á avaliación continua, non terá dereito a ela nin ás consideracións que nela se establezan. Para realizar o exame práctico o alumno deberá presentarse ao exame teórico. -AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA- RECUPERACIÓN: Na avaliación de recuperación mantéñense as mesmas porcentaxes que na avaliación global. Ademais, mantéñense os mesmos requisitos mínimos para superar a materia. Para aprobar a materia, o alumno debe aprobar o exame teórico e o exame práctico (Para poder presentarse ao exame práctico, o alumno debe presentarse ao exame teórico). Todas as preguntas do exame deben ter unha resposta efectiva. No caso de superar as probas teóricas, ou o exame práctico, a cualificación conservarase na convocatoria de recuperación.
Outras consideracións: Independentemente da nota media obtida nas probas de avaliación, se non se cumpren os requisitos mínimos anteriormente expostos, a cualificación obtida quedará SUSPENSA. A nota de suspenso nunca será superior a 4,5. En todas as convocatorias e modalidades para poder presentarse á proba práctica hai que realizar previamente a proba teórica. Polo tanto, podería darse o caso de que un alumno obteña unha nota de 5 sobre 10 ou superior na avaliación global, tendo en conta as porcentaxes das probas de avaliación; non obstante, se o alumno non supera algunha das probas de avaliación, a cualificación da avaliación global será suspendida. Os sistemas de avaliación descritos nesta Guía Didáctica son sensibles tanto á avaliación das competencias como aos contidos da materia. Para realizar o exame práctico o alumno deberá presentarse ao exame teórico. A presenza de faltas ortográficas en traballos ou probas escritas pode levar ao suspenso.
A Guía Docente seguirá a NORMATIVA DE AVALIACIÓN, CUALIFICACIÓN E CALIDADE DA DOCENCIA E DO PROCESO DE APRENDIZAXE DO ALUMNADO (Aprobada polo claustro o 18 de abril de 2023), así como as adaptacións específicas para o Grao en Fisioterapia que determine a Xunta de Centro. . |