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Utilidades
Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Titulacións
Grao
Grao en Comunicación Audiovisual
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Mestrado
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
Información de interese
Web principal
Secretaría
Webmail
Faitic
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociales y Creación de Contenidos Digitales
Subjects
Metrics analysis and effectiveness assessment in digital media
Expected results from this subject
galego
castellano
english
IDENTIFYING DATA
2024_25
Subject
Metrics analysis and effectiveness assessment in digital media
Code
P04M176V01105
Study programme
Máster Universitario en Comunicación en Medios Sociales y Creación de Contenidos Digitales
Descriptors
Total Cr.
Choose
Year
Quadmester
3
Mandatory
1st
1st
Training and Learning Results
Expected results from this subject
Contents
Planning
Methodologies
Personalized assistance
Assessment
Sources of information
Recommendations
Expected results from this subject
Training and Learning Results
Identify the main metrics in social networks and websites.
C7
C8
Relate key performance indicators to the objectives of a digital strategy.
C8
C9
D4
Interpret a digital analytics dashboard and make content and strategy decisions based on the results.
A3
B3
C9
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