Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
B1 |
Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance do coñecemento no campo da xestión pública a través dunha investigación orixinal |
B6 |
Habilidade para deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos innovadores no ámbito da xestión pública e das ciencias sociais en xeral |
B7 |
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade) que permita o avance do coñecemento da xestión pública |
B8 |
Capacidade para resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos relacionados coa xestión pública |
C10 |
Coñecer os compoñentes e lóxica interna de cada unha das fases das políticas públicas, de forma exhaustiva |
D1 |
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria |
D2 |
Capacidade para comunicarse en lingua galega |
D3 |
Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos |
D5 |
Capacidade de crítica e auto-crítica |
D6 |
Capacidade de traballo en equipo interdisciplinar |
D8 |
Habilidade de aprendizaxe autodirixido e traballo autónomo no campo das ciencias sociais |