Kawasaki, Guy, El arte del social media, Anaya Multimedia, 2016
Lovett, John, Social media : métricas y análisis, Anaya Multimedia, 2012
Marquina-Arenas, Julián, Plan social media y community manager, UOC, 2012
Qualman, Erik, Socialnomics : how social media transforms the way we live and do business, Wiley & Sons, cop, 2013
Mejía Llano, Juan Carlos, La Guía avanzada del, Anaya Multimedia, 2015
Elósegui, Tristán, Marketing analytics : cómo definir y medir una estrategia online, Anaya Multimedia, 2015
Bibliografía Complementaria
Kholmatova, Alla, Desing Systems, Samshing books, 2017
Santa María, Jackson, On web Typography, A boook aparta, 2014
Wathan, A; Schoeger, S, Refactoring UI, Digital Book, 2020
Yablonski, Jn, The laws of UX, O reilly, 2020
Universidade de Vigo
|
Rectorado |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000