Guia docente 2024_25
Facultad de Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Creatividade e mensaxe publicitaria
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Creatividade e mensaxe publicitaria Código P04M082V11115
Titulación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
3 OB 1 1c
Lingua de impartición
#EnglishFriendly
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Máiz Bar, Carmen
Correo-e maizbar@uvigo.es
Profesorado
Figueira Blanco, Mirian
Lens Diéguez, Álvaro
Máiz Bar, Carmen
Web http://masterdirecciondearte.webs.uvigo.es
Descrición xeral Achegamento ao proceso creativo, o desenvolvemento de conceptos e a procura de ideas para trasladar unha mensaxe que resolva as necesidades comunicativas dos anunciantes.
--
Materia do programa English Friendly. Os/ as estudantes internacionais poderán solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliografías para o seguimento da materia en inglés, b) atender as titorías en inglés, c) probas e avaliacións en inglés.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000