Técnicas de comunicación electoral e institucional
Código
P04G190V01603
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
6
OB
3
2c
Lingua de impartición
Galego
Prerrequisitos
Departamento
Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Ruas Araújo, Jose
Correo-e
joseruas@uvigo.es
Profesorado
Ruas Araújo, Jose
Web
Descrición xeral
Desde a consideración da historia e as técnicas da propaganda política, chégase á comunicación electoral e institucional, cunha visión máis ampla e aglutinadora, en canto a contido, que contempla o tres etapas básicas de todo proceso de comunicación política, electoral e institucional, que son o antes, o durante e despois de toda campaña, enfocado desde o punto de vista da campaña permanente. Todo iso a través da utilización da comunicación, as súas técnicas e ferramentas, non só para alcanzar e manterse no poder, senón tamén para cumprir coa función de toda comunicación política e pública de comunicarse cos seus públicos, como unha acción propia das Relacións Públicas.