Educational guide 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas Desenvolvemento de exercicios, test de repaso, foros, visualización de videos na clase. Valorarase a asistencia, a participación e as presentacións en público realizadas. 5 D1
D4
Resolución de problemas de forma autónoma Traballos que se pon en marcha nas clases prácticas e son desenvolvidas de maneira autónoma polo alumno fose da aula. O alumno debe solucionar unha serie de exercicios no tempo e condicións establecidas polo profesor. A puntuación total deste epígrafe repartirase entre a asistencia a clase e o número total de exercicios que se expoñan. Estes exercicios deberán subirse a Moovi e o prazo de entrega será determinado pola profesora. A asistencia ás prácticas é obrigatoria polo que para poder obter a puntuación do traballo un alumno debe asistir como mínimo ao 80% das sesións. 5 D1
D4
Traballo tutelado O traballo será en grupo e consistirá no desenvolvemento dun proyecto que se concretará en diversas tarefas relativas a un plan de marketing dunha empresa/produto/sector proposto polo profesor.
A nota que obteña cada alumno nesta parte será a do traballo grupal pero poderá ser modificada según a participación individual tanto no traballo coma nos seminarios.
A conformación dos grupos e a empresa/producto serán determinados na primeira sesión de seminario (según calendario oficial) baixo a supervisión do docente.
Para poder obter a puntuación do trabajo un alumno debe asistir como mínimo ao 80% das sesións.
30 D1
D4
Exame de preguntas obxectivas Proba de preguntas curtas 30 D1
D4
Exame de preguntas obxectivas Proba de preguntas curtas 30 D1
D4
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os alumnos teñen a opción de elixir entre dúas modalidades de avaliación da materia: Avaliación Continua (AC) ou Avaliación Global (AG). Por defecto, asúmese que o alumnado será avaliado mediante AC e deberá notificar por escrito a súa renuncia si desexa cambiar á modalidade de AG. Este aviso
debe facerse dentro dun prazo máximo dun mes desde o inicio do cuadrimestre.

A AC consta de dous partes cos seus respectivos valores ponderados:



a) Superación da parte práctica coa realización das
actividades programadas, a asistencia como mínimo ó 80% das clases prácticas e a participación nas
mesmas. A calificación será de máximo 4 puntos sobre 10. 

b) Superación da parte teórica mediante dúas probas escritas que se realizarán na data señalada polo centro. A puntuación máxima será de 6 puntos sobre 10. Para aprobar a materia é
necesario obter polo menos unha calificación de 3 puntos sobre 6 na suma dos dous exámenes. Unha calificación inferior non servirá como media coas outras probas.  

O GA realízase mediante unha proba extensa
(5 horas) na data sinalada no calendario oficial na que se valorará a
adquisición de todas as competencias requiridas na materia. A proba terá dúas
partes diferenciadas. A primeira parte consistirá en preguntas sobre contidos
teóricos (60%) e, na segunda, o alumno deberá demostrar os seus coñecementos
prácticos en marketing estratéxico e operativo (40%). Isto suporá o 100% da
nota. Para aprobar o exame é necesario acadar 3 puntos sobre 6 na parte
teórica.

Na Segunda Oportunidade e convocatoria Fin de Carreira a forma de avaliación é a mesma que na primeira oportunidade. A calificación da parte práctica conservarase en todas as convocatorias dese curso académico pero o traballo tutelado en grupo poderá ser mellorado a título individual. Con todo, se a materia non é superada neste curso académico o alumno deberá cursala novamente adaptándose á guia docente que estea vixente no curso académico e, polo tanto, non se conservará ningunha das cualificacións obtidas no presente curso.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000