Educational guide 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Empresa: Fundamentos de mercadotecnia
   Contidos
Tema Subtema
CONCEPTO DE MERCADOTECNIA Conceptos básicos de mercadotecnia. A evolución da mercadotecnia. A mercadotecnia relacional.
A PLANIFICACIÓN ESTRATÉXICA A planificación estratéxica de mercadotecnia. O plan de mercadotecnia.
A INVESTIGACIÓN DE MERCADOS Concepto, contido e aplicacións da investigación de mercados no audiovisual. As fases no proceso de investigación de mercados.
O MERCADO E O COMPORTAMENTO DO
CONSUMIDOR
Conceptos de mercado e demanda. Estudo do comportamento do consumidor. A segmentación do mercado audiovisual.
A MERCADOTECNIA MIX O produto audiovisual e multimedia.
O prezo e o valor.
Canles de distribución no sector audiovisual.
A comunicación comercial no audiovisual.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000