Educational guide 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Teoría e técnica da imaxe
   Contidos
Tema Subtema
O CONCEPTO DE IMAXE 1 - ¿Que é unha imaxe?. A imaxe na historia.

2 - A relación da imaxe coa realidade. ¿Imaxe analóxica = verdade?. Mimesis e representación.

3 - ¿Poden enganar as imaxes?. "Fake", trampantollo, espellismo...

A IMAXE DIXITAL 1 - ¿Que segue sendo unha imaxe? A imaxe contemporánea

2 - Novas estéticas e novos modos de produción de imaxes: o píxel, o "glitch", o erro, ou "lo-fi", a autobiografía e a representación do eu...

3 - ¿Imaxe analóxica=verdade, imaxe dixital=mentira?.

4 - Posibilidades e integración das imaxes xeradas por Intelixencia Artificial.

A PERCEPCIÓN VISUAL 1 - Imaxes externas e imaxes internas.

2 - O proceso perceptivo: do mundo ao ollo, do ollo á mirada e da mirada á cognición.

3 - Teorías fundamentais da percepción visual.

A IMAXE ILLADA. ELEMENTOS VISUAIS 1 - Diferenzas entre imaxes illadas e imaxes secuenciais.

2 - ¿Pódese "mover" ou pode "durar" unha imaxe illada?.

3 - Técnicas básicas de comunicación visual: dimensións temporal e espacial da imaxe.


4 - Análise das imaxes: elementos morfolóxicos, escalares e dinámicos.

A IMAXE DINAMICA. A COMPOSICIÓN 1 - Fiestras ao mundo I: encadre, marco, campo.

2 - Fundamentos da composición: a regra dos terzos, a regra do horizonte, a proporción áurea.

A IMAXE *SECUENCIAL. O PLANO 1 - Fiestras ao mundo II: encadre, marco, campo, plano e toma.

2 - Tipoloxías básicas de planos.

3 - O espazo diexético: o dentro e o fora de campo.

A IMAXE *SECUENCIAL. A MONTAXE 1 - Montar o tempo: o concepto de montaxe.

2 - Unidades de segmentación: plano, escena, secuencia, acto.

3 - Tipoloxías básicas de montaxe
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000