Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
A4 |
Que o estudantado saiba comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades |
A5 |
Que o estudantado posúa as habilidades de aprendizaxe que lles permita continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
B5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
B6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
B8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómica e cultural da sociedade |
C5 |
Adquirir unha formación metodolóxica para realizar investigacións educativas |
C7 |
Capacidade de aplicar coñecementos teóricos relativos ás Didácticas Específicas, tanto á investigación como á innovación e a avaliación |
C8 |
Ser capaz de defender e argumentar de forma oral e escrita o traballo de investigación e/ou innovación realizado, utilizando no seu caso recursos audiovisuais de apoio |
C10 |
Coñecer os fundamentos teóricos que sustentan a investigación e innovación no ámbito das Didácticas Específicas |
C12 |
Identificar as principais liñas de investigación e innovación e a súa evolución nas Didácticas Específicas |
C13 |
Analizar e valorar criticamente investigacións e proxectos de innovación en ámbitos disciplinarios específicos |
C14 |
Coñecer diferentes tipos de metodoloxía que se empregan na investigación educativa considerando a súa pertinencia para a resolución de problemas concretos |
C15 |
Identificar criterios de calidade e control tanto na investigación como na práctica docente, formentando o espíritu crítico, reflexivo e innovador |
C16 |
Deseñar, xustificar, organizar e avaliar achegas para a investigación e a innovación no ámbito das Didácticas Especificas |
D2 |
Capacidade de adaptación a situacións novas |
D3 |
Traballar de xeito autónomo e con iniciativa |
D4 |
Traballar de xeito colaborativo |
D6 |
Capacidade de innovar (creatividade) dentro de contextos educativos escolares e non escolares |
D8 |
Ser capaz de comunicarse cos seu compañeiros/as, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento |
D10 |
Ter capacidade para actualizar os coñecementos, metodoloxías e estratexias na práctica docente |
D11 |
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria |