Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
A2 |
Que o estudantado saiba aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro dos contextos máis amplos (ou multidisciplinarios) relacionados coa súa área de estudo |
A3 |
Que o estudantado sexa capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos |
A4 |
Que o estudantado saiba comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades |
A5 |
Que o estudantado posúa as habilidades de aprendizaxe que lles permita continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
B2 |
Dominar a expresión e a comprensión de xeito oral e escrito dun idioma estranxeiro |
B3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) para o exercio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
B4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemetno e orientadas ao ben común |
B6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
B7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
B8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómica e cultural da sociedade |
C1 |
Coñecer as bases teóricas do traballo interdisciplinario e identificar os seus centros de interese en contextos escolares e non escolares |
C2 |
Identificar e analizar criticamente propostas interdisciplinarias no ámbito educativo |
C3 |
Deseñar, xustificar, organizar e avaliar de xeito sistemático propostas interdisciplinarias en distintos contextos educativos |
C4 |
Desenvolver a competencia lingüística en lingua estranxeira orientada cara á docencia nas áreas específicas |
C7 |
Capacidade de aplicar coñecementos teóricos relativos ás Didácticas Específicas, tanto á investigación como á innovación e a avaliación |
C8 |
Ser capaz de defender e argumentar de forma oral e escrita o traballo de investigación e/ou innovación realizado, utilizando no seu caso recursos audiovisuais de apoio |
C9 |
Ensaiar e avaliar planteamentos de ensino disciplinarios ou interdisciplinarios en contextos educativos reais, e promover achegas de mellora en relación cos resultados obtidos |
C10 |
Coñecer os fundamentos teóricos que sustentan a investigación e innovación no ámbito das Didácticas Específicas |
C11 |
Coñecer, comprender e utilizar a linguaxe científica e aplicala correctamente nas distintas formas de expresión e comunicación |
C12 |
Identificar as principais liñas de investigación e innovación e a súa evolución nas Didácticas Específicas |
C13 |
Analizar e valorar criticamente investigacións e proxectos de innovación en ámbitos disciplinarios específicos |
C14 |
Coñecer diferentes tipos de metodoloxía que se empregan na investigación educativa considerando a súa pertinencia para a resolución de problemas concretos |
C15 |
Identificar criterios de calidade e control tanto na investigación como na práctica docente, formentando o espíritu crítico, reflexivo e innovador |
C16 |
Deseñar, xustificar, organizar e avaliar achegas para a investigación e a innovación no ámbito das Didácticas Especificas |
C17 |
Seleccionar, adaptar e aplicar materiais e recursos TIC e doutra índole, para mellorar o ensino e aprendizaxe dos diferentes ámbitos disciplinarios |
C18 |
Recoñecer a investigación e a innovación aplicada ás ciencias da educación como ferramenta continua de innovación e mellora educativa e social |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de adaptación a situacións novas |
D3 |
Traballar de xeito autónomo e con iniciativa |
D4 |
Traballar de xeito colaborativo |
D5 |
Capacidade de organización e planificación en ámbitos educativos disciplinarios e interdisciplinarios |
D6 |
Capacidade de innovar (creatividade) dentro de contextos educativos escolares e non escolares |
D7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social e medioambiental como docente e/ou investigador/a |
D8 |
Ser capaz de comunicarse cos seu compañeiros/as, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento |
D9 |
Incorporar as TIC no proceso de investigación e a xestión da información, a análise de datos e a difusión e comunicación de resultados |
D10 |
Ter capacidade para actualizar os coñecementos, metodoloxías e estratexias na práctica docente |
D11 |
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria |
D13 |
Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos |