Adquirir habilidades para obter e analizar críticamente a información científica e construír un marco teórico que sustente conceptualmente un programa de intervención
|
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4
|
C1 C2 C3 C4 C6
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9
|
Ser capaz de planificar, deseñar e levar a cabo unha intervención específica de inclusión e normalización, especialmente en grupos específicos
|
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4
|
C1 C2 C3 C4 C6
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9
|
Saber preparar un informe final para a súa comunicación e publicación |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4
|
C1 C2 C3 C4 C6
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9
|