Aprendizaxe baseado en proxectos |
A/O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun
documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios,
investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias,
etc.
Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo, de forma oral ou
escrita. |
20 |
|
B7 B13 B17 B18
|
C9 C29 C31
|
D1 D3
|
Cartafol/dossier |
Documento elaborado polo/a estudante que recompila información sobre
as experiencias, proxectos, tarefas e traballos realizados durante o
proceso de formación. |
20 |
|
B11 B15 B17
|
C3 C4 C7 C24 C31
|
D1
|
1. As cualificacións indicadas en termos porcentuais no cadro supra son as máximas que se poden acadar en cada unha das
probas na MODALIDADE DE AVALIACIÓN CONTÍNUA
2. Para acollerse á MODALIDADE DE AVALIACIÓN CONTÍNUA o alumnado terá unha asistencia mínima do 85% das clases.
3. Para superar a materia na MODALIDADE DE AVALIACIÓN CONTÍNUA o alumnado deberá superar todas as probas referidas,
obtendo unha cualificación mínima do 50% en cada unha das probas avaliables.
4. MODALIDADE DE AVALIACIÓN GLOBAL: Esta modalidade de avaliación está dirixida a: ao alumnado que non cumpra o
85% da asitencia especificada no punto nº 2 ou a aquel que opte por esta modalidade, sempre e cando llo comunique ao
profesorado na primeira quincena de impartición da materia.
5. A MODALIDADE DE AVALIACIÓN GLOBAL consistirá nun exame sobre a totalidade do temario da materia que constará de
10 cuestións, algunhas de resposta curta e outras de resposta longa, sobre os contidos da materia que se xulgará conforme
aos criterios de logro das competencias e obxectivos da mesma. Asemade deberá entregar os traballos que lle encomende o
profesorado para avaliar as competencias que non poidan ser avaliadas mediante proba escrita de exame.
6. EXAMES: A proba escrita terá lugar nas datas e horas que se sinalen pola dirección do mestrado.
7. Segunda oportunidade (xullo): As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª
do mesmo curso académico. |