Deseñar e desenvolver espazos de aprendizaxe favorecedores da convivencia escolar. |
|
B1 B3
|
|
|
Ser capaz de coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas. |
|
B6
|
|
|
Adquirir e poñer en práctica diversas estratexias e habilidades que permitan una intervención axeitada para a resolución de conflitos de convivencia no contexto escolar: habilidades de pensamento e de decisión, habilidades sociais, dinámica de grupos, xestión democrática de normas, aprendizaxe cooperativo, mediación, negociación, educación emocional, educación en valores, etc. |
|
B1
|
|
|
Adquirir experiencia na planificación, desenvolvemento e avaliación de programas para a mellora da convivencia escolar. |
|
B3
|
|
|
Deseñar e realizar actividades formais que favorezan a aprendizaxe e as aportacións dos estudantes, nun bó clima escolar. |
|
B3
|
|
|