Promover a calidade dos contextos (aula e centro) nos que se desenvolve o proceso educativo, de modo que garanta o benestar dos alumnos. |
A1
|
B2 B10 B12
|
C17 C19 C68
|
D1 D2 D6 D8 D9 D15 D16 D22
|
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser
capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B10
|
C7 C9 C17 C19 C65 C68
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D15 D16 D18 D22
|
Desenvolver a capacidade de análise e síntese e potenciar unha actitude crítica e reflesiva
ante distintos enfoques e criterios que poidan seleccionar e/ou aplicar na súa futura práctica
profesional. |
A1 A3 A4 A5
|
B10 B12
|
C7 C9 C22 C65 C68
|
D1 D2 D3 D6 D7 D9 D15
|