A Didáctica como campo semántico: Estructura conceptual |
O obxecto de estudo da Didáctica: A Ensinanza. O aprendizaxe. A Formación. A Instrucción. A didáctica como tenoloxia e práctica. Teorías e modelos Curriculares |
O profesor como axente curricular. |
Características do profesor na aula. Funcións do profesor. Competencias profesionales. A comunicación. A observación. A organización e dirección das actividades na aula |
Contidos. |
Contidos. Concepto, características dos contidos. Tipos de contidos. Selección de contidos. Secuenciación de contidos. |
Medios didácticos. |
Medios didacticos. Funcións dos recursos no ensino. Clasificación dos medios didácticos. O libro de texto como recurso didáctico. O entorno como recurso. Os medios audiovisuales. Os medios de comunicación social. Evaluación dos medios e recursos na ensinanza. Construcción de novos recursos. |
Diversidade e Inclusión na aula de Primaria |
O plan de atención a diversidade nos centros. Adecuación do deseño curricular aos nenos con N.E.E. |